El Trial de les Nacions de Sant Julià
Després de sis anys sense haver pres part, Andorra participarà enguany al Trial de les Nacions que tindrà lloc a Sant Julià de Lòria els dies 13 i 14 de setembre amb un equip mixt format per quatre nois i dues noies.
Dissabte, 13.9.2014. 12:13 h






El president de la Federació Motociclista d’Andorra (FMA), Josep Punti ha explicat que la idea de formar de nou un equip va sorgir al 2012 quan van demanar a la FIM organitzar la prova a Sant Julià de Lòria. “Aleshores vaig intuir que podríem tenir un equip nacional perquè en els últims anys hi ha hagut un augment de pilots al país i a més, ho estan fent molt bé”. La cònsol major Montserrat Gil ha destacat la importància d’aquest esport a la parròquia, ja que a banda de la prova esmentada, al juny també tindrà lloc el campionat d’Espanya i “estem molt contents de tenir-los entre nosaltres”.
L'entrenador Xavi Miquel creu que servirà per promocionar el país entre els països participants. També ha transcendit que la Federació de Motociclisme està estudiant traslladar-se a Sant Julià per les facilitats que dona el Comú a aquest esport.
Font: Comú Sant Julià
Font: Comú Sant Julià