Ja són a Andorra un any més els nens Saharauís
Passaran l'estiu al país entre activitats i revisions mèdiques






Els nou nens sahrauís que participen al projecte Vacances en pau a Andorra van arribar dissabte al vespre al Principat via Aeroport de Barcelona.
Seran a Andorra els propers dos mesos, durant els quals compartiran activitats dʼestiu amb els nens i nenes andorrans i passaran visites mèdiques.
El programa Vacances en pau no només serveix perquè els nens sahrauís puguin sortir del desert i evitar els més de 40 graus que hi fa a lʼestiu, sinó també per passar les revisions mèdiques a les quals no tenen accés al Principat i compartir experiències amb els nens i nenes del Principat, fomentant així lʼintercanvi cultural.
Enguany, l'Adsaps ha hagut de treballar molt per fer realitat un cop més les Vacances en pau, hi ho han pogut fer finalment gràcies a la Fundació BPA, lʼAssociació Carisma, alguns dels Comuns del Principat.