Barcelona acull aquest proper cap de setmana el Saló MiBoda
Empreses de tots els sectors relacionats amb els casaments s'hi donen cita
Si tens previst casar-te aviat, Barcelona acull els dies 19 i 20 de novembre el Saló MiBoda, amb més d’un centenar d’expositors al Pavelló 1 de Fira de Barcelona.
Al Saló hi haurà tots els productes i serveis necessaris per la celebració d’un casament a mida de tothom.
Hi haurà presència de tots els sectors relacionats amb l’organització d’un casament: restauració i catering, hostaleria, decoració i mobiliari, joieria, fotografia i vídeo, cotxes de lloguer, agències de viatge, floristeries, impremtes, regals i atencions, llistes de noces, música i animació, perruqueria i maquillatge, revistes o publicacions.
L’entrada val sis euros per persona, a més, si entres a la seva web hi ha un val 2x1 per aconseguir una entrada de franc.




